The Hangover Part II

Såg The Hangover Part II idag. Inte lika bra som ettan, inget man kan förvänta sig från en sådan braksuccé. Den bjuder ändå på en HEL del skratt. Nu hade man oturen att se den med ett gäng fjortisar som skrattade överdrivet mycket coh verkade förstå skämten vääääldigt sent. Zach Galifianikis är helt underbar som Alan.

alanho2

Gillade man ettan så bör man gilla denna också, men förvänta er självklart inte att den ska vara lika bra. Det skulle inte vara rättvist! Gå och se den!!!

Såg även Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides förra veckan! Den var bättre än förväntat, men inte riktigt som de första filmerna där man hade större budget. Älskade svärdscenerna, men saknade striderna mellan skeppen som man blev lite bortskämd med i de andra. Något jag dock störde mig på var en animerad orm som jag antar var endast till för 3D-effekt. Den såg inte alls verklig ut! Nåja, jag överlevde de där få sekunder som den var med.

Vilken blir nästa film då? Kanske X-Men: First Class eller Priest? Eller lyckas brorsan lura med en på Kung Fu Panda 2? Man kanske lyckas hålla sig till den mest efterlängtade, Transformers: Dark of the Moon? Fan, jag har ju tillräckligt med poäng för att få en biljett så övertala mig, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0