Tennisboll i benet!

Då sitter man här, nyduschad efter ännu en innebandysession. Det gick bra förutom att jag stukade foten ordentligt så det ser ut som jag har en tennisboll inne i benet.

Imorgon sitter man på Royal och ser Johnny Depp! Ska skämma bort mig med en China Box innan också. Sen nästa vecka ser man Baksmällan Del 2. Detta blir ett dyrt bioår!

Helgen blir hektisk! På fredag så hinner man typ bara hem för att duscha sedan åka till Eslöv och fira Paulina och Hanna! Sen på lördag blir det ny födelsedagsfest fast då hos Christian. Det blir nog två roliga kvällar!

Håller på med ett projekt just nu som jag ska försöka offentliggöra i nästa inlägg! Nu blir det sova för man ska upp och jobba som vanligt. Ska bli skönt med ett annorlunda schema i sommar. Längtar även till min lilla minisemester 27 juni till 3 juli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0