Så arg så jag nästan kan gråta!

Idag slängde jag bort 159 kr för 30 minuters underhållande fotboll. Det var inte värt det. En timme till av det så hade jag int gnällt, men nu var det ett par idioter som fick för sig att förstöra för alla andra.

Först kastade någon in en smällare vid HIF:s målvakt Pär Hansson som självklart fick ont i örat. Inte nog med det, utan en annan kille fick för sig att gå in för att slå honom också. Han lyckades komma ända fram och trycka till honom innan han överfölls av polis och spelare. Jag kommer nog aldrig glömma blicken #24 i HIF hade när han puttade omkull honom. Hade inte där legat några poliser i vägen så hade han satt foten i ansiktet på honom. Jag hade nog inte reagerat annorlunda. Man accepterar ju inte påhopp på en lagkamrat.

Nu sitter jag här och vill ha tillbaka mina pengar, men jag kan ju inte begära dom från ComHem eller Malmö FF. Det är ju inte deras fel, sen har de ju ingen skyldighet att göra det heller givetvis. Nu får Helsingborg med sig 3-0 och tre tunga poäng i toppstriden, nu när Malmö äntligen spelade bra.

Vet att jag skulle försöka lansera mitt projekt till detta inlägg, men dagens incident fick ta all plats!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hos mig var det bara lycka när detta hände, äckelmalme !! :D

2011-05-25 @ 09:31:07
URL: http://jonnachristensen.blogg.se/
Postat av: Alex

Kanske ska sluta jubla när det går bra för lillebror TFF? :P

2011-05-25 @ 20:56:42
URL: http://miniharald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0