Om helgen som gick...

Kanske skulle tagit detta inlägg igår, men jag fick inte ihop tid till det.

Firade min kusin i fredags genom att gå på bio med honom och våra brödrar. Jag rekommenderar inte Sucker Punch på bio! Pizza och godis vägde upp kvällen iallafall.

Lördagen börjades med en liten inlinetur runt 9 km. På kvällen bar det först av till Tom och Malin som hade förfest innan vi drog till Skurup för att fira Ola. En väldigt lyckad fest! Ola och hans familj hade planerat väl och där finns inget jag kan klaga på! Perfekt fest med underbara människor! Skitgod mat var det också!

Drog vidare sen för att fira två andra födelsedagsgrisar, men jag fick inte svar av den ena. Så resten av kvällen spenderades med Anna och det andra gänget! Även där var det trevligt! Lite småtråkigheter mot slutet som jag hoppas är lösta nu. Jag var faktiskt inte inblandad! Jag lovar!

Söndagen spenderades med kinamat och fotboll. Malmö FF spelar verkligen urkasst just nu!

Så om jag summerar: En jävligt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0