Alex returns!

Jag vet inte hur många comebacks jag gjort i bloggvärlden, men det börjar bli larvigt! Så nu är det fan skärpning samt linjal på fingrarna.

Så vad har hänt sen sist? Inte så mycket egentligen...

Jag har börjat nytt jobb. Jobbar fram till siste maj för Student Consulting! Ja det berömda bemanningsföretag som är kännt för att kräva mycket av och lura sina arbetare. Har dock inte drabbats än, så jag väljer att inte skriva mer om det just nu.

Vad gör jag där då? Jo, jag jobbar endast på Coops omlastningsterminal i Malmö dvs mitt gamla jobb mellan 2007-2010. Trivs ganska bra även om jag ser detta som en hållplats bara.

I helgen var man på dop när Cajjos lilla Robin döptes i Löddeköpinge. Jag är fortfarande besviken över att Alexander inte ens dök upp som andranamn. Robin var iallafall duktig och lugn genom hela ceremonin. Efteråt så var det dags för inflyttningsfest i Max nya lya. Så kortfattat var det en trevlig men hektisk helg. Kul att se en del ansikten som man inte sett på över ett år!

Ni får även räkna med ett nytt argt inlägg. En "hint" på vad det kommer handla om kommer här:


Kommentarer
Postat av: Johan

Du har ju fan gjort lika många comeback's som Foppa snart :)

2011-03-28 @ 22:03:07
Postat av: Cicci

Du glömde att du han gratulera din kära morfar också i lördags :))

2011-03-31 @ 15:25:02
Postat av: Alex

Cicci: Jepp 2 gånger dessutom!

2011-03-31 @ 17:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0