Student

Skulle egentligen gått på en student i år, men jag slipper. Imorgon tar idioten studenten och jag måste säga att jag skäms över att samma blod rinner i våra kroppar.

Varför kom jag att tänka på detta nu då? Snackade med Erika om studenter igår och då kom hela bråket upp igen. Tråkigt att det blev så, men det har ju legat i luften i väldigt många år nu. De sitter säkert och väntar på att jag ska krypa tillbaka som inget har hänt så att deras kränkningar kan fortsätta. Den som vill veta förklarar jag gärna hela biten för, men det är alldeles för mycket och invecklat för att skriva här!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill veta!

2011-08-29 @ 22:31:28
URL: http://enlitenflickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0