Lever... men knappt!

Fick man vilat denna helg? Nä!

Men jag har mig själv att skylla:

Lördag
Innebandy mellan 10-15.
Firade kusinen vid 17:30.
Stack till Törringe och sedan Öja Krog. (Hette det så och vad i helvete gjorde jag där?)
Efterfest till typ 6:30 med Anna och Richard.

Söndag
Vaknade 10:30 och kunde inte somna om.
Tog en lång promenad med Emma.
Tittade på Trelleborg-Malmö och käkade kinamat vid 16:30.
Lyckades slumra till på golvet de sista minuterna av matchen.
Halvsov genom hela ordinariematchtid av hockeymatchen mellan New York Rangers och Philadelphia.

Idag har man bara jobbat, ätit och sovit till Godzilla. Vad ska jag göra nu då? Träna en halvtimme, duscha sedan lägga mig igen. Vilket liv...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad gnäller du för? Det var väl en hur bra helg som helst?

2011-04-05 @ 17:36:20
Postat av: Alex

Det var fruktansvärt trevligt, men fy fan vad det krävdes energi!

2011-04-05 @ 19:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0