OS Dag 5

Sitter nu "arbetslös" på jobb i 40 minuter till innan jag går på lunch för att sedan behöva jobba röven av mig i tre timmar.

Ikväll börjar äntligen hockeyturneringen i OS med tre matcher jag måste se. Första kl 21 mellan USA och Schweiz. USA ligger nära om hjärtat samtidigt lirar Drury och Callahan från NY Rangers där. Kl 01:30 spelar Kanada mot Norge. Vill inte att Kanada ska ta hem hela skiten, men se Norge få spö gillar jag. Det är knappt lönt att lägga sig för kl 6 är det dags igen. Ryssland tar sig an Lettland. Ryssland är lite av ett favoritlag då jag är ett stort fan av Alexander Ovechkin och Alexander Semin.

Förutom hockey så startar även curlingen. Det ser jag fram emot! Även jaktstarten i skidskytte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0